LETAK MAKLUMAT IKLAN
LETAK MAKLUMAT IKLAN
LETAK MAKLUMAT IKLAN
LETAK MAKLUMAT IKLAN
LETAK MAKLUMAT IKLAN
LETAK MAKLUMAT IKLAN
LETAK MAKLUMAT IKLAN
LETAK MAKLUMAT IKLAN
LETAK MAKLUMAT IKLAN
LETAK MAKLUMAT IKLAN
LETAK MAKLUMAT IKLAN
LETAK MAKLUMAT IKLAN
LETAK MAKLUMAT IKLAN

mahu iklan percuma di blog ini..sila letak url banner anda dan juga alamat website anda di ruang fan pages E-book...klik like kemudian postkan alamat banner dan url website anda di post fan pages LETAK MAKLUMAT IKLAN

Your message here

LETAK MAKLUMAT IKLAN

Your message here

14 November 2011

Serius Blogger popular ini memang betul-betul....

Hari ini aku ada terbaca mengenai satu blog yang POPULAR laa jgk daripada aku yang x POPULAR langsung ini.haha..

Blog ini kalo dilihatkan pada tajuk blog nya...DAH SAH-SAH aku boleh labelkan empunya pemilik blog tersebut seorang yang banyak dengan masalah..Namun,walaupon Blog yg aku maksudkan INI,dari segi teorinya..aku boleh anggap kompom hdop penuh dengan kesusahan ini..Namun aku TabIK dek kerana kehebatannya..

Berdasarkan FAKTA yang membuatkan aku kagum dengan blog ini,antaranya ialah:
1)sudah semestinya jumlah pelawat di blognya secara purata ialah sebanyak 9,040 orang.jumlah nie kalo buat kenduri kawen kompom kering duit pengantin..haha..


2)Ranking blog POPULAR yang agak serius ini pula ialah 252..pergh..daripada berjuta-juta blog,BLOG NIE dpt top 300 tuh..ANDA PULA BAGAIMANA???

3)Nilai blog nie plak,kalo nak diikutkan boleh beli sebuah rumah teres 2 tingkat tau..harga blog dye dalam RM 214,074.06..


Kesimpulannya,ANDA NILAI LAH SENDIRI BLOG ini disini yerk!!
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment